Marketing

UČESTVUJ U DELUXE NAGRADNOJ IGRI U LIDLU – OSVOJI BMW ILI NEKU OD DRUGIH VREDNIH NAGRADA

UČESTVUJ U DELUXE NAGRADNOJ IGRI U LIDLU – OSVOJI BMW ILI NEKU OD DRUGIH VREDNIH NAGRADA

Lidlova Deluxe nagradna igra, u kojoj mogu učestvovati potrošači širom Srbije, počinje 14. novembra i traje sve do 16. decembra, a učesnike očekuju brojne vredne nagrade poput vaučera za putovanje, IPhone 15 Pro mobilnih uređaja, Zepter prečišćivača vazduha, LG Smart TV uređaja, PlayStation 5 disk uređaja, Lidl vaučera, ali i glavnu nagradu – automobil BMW 318i Limousine.

Svojim sezonskim Deluxe asortimanom, prepoznatljivom po elegantnom pakovanju i nesvakidašnjim ukusima, Lidl svake godine u vreme praznika, donosi malo magije u domove svojih potrošača. Zato je u susret praznicima, kompanija za svoje potrošače pripremila i tradicionalnu Deluxe nagradnu igru. Pravo na učešće u nagradnoj igri stiče svako punoletno fizičko lice sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, koje je korisnik Lidl Plus aplikacije i koje ostvari kupovinu proizvoda iz Deluxe asortimana u vrednosti od najmanje 450 dinara prilikom jedne kupovine u bilo kojoj Lidl prodavnici. Sve što je potrebno jeste da nakon ovakve kupovine potrošači skeniraju račun u okviru Lidl Plus aplikacije, tako osvoje jednu markicu i odaberu opciju „Pošalji“.

„Jednostavna priprema Deluxe proizvoda i poslastica deo je Lidlove praznične magije koju tradicionalno delimo sa potrošačima, kroz Deluxe nagradnu igru. Verujemo da će 94 nagrade koje smo pripremili zaista učiniti praznike magičnim za potrošače koji u izvlačenju budu imali najviše sreće“, istakla je Marija Kojčić ispred Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Pored glavne nagrade, automobila BMW 318i Limousine modela, u okviru Deluxe nagradne igre potrošači mogu osvojiti: tri vaučera za putovanje po želji u iznosu od 300.000 dinara, pet IPhone 15 Pro mobilnih telefona, deset Zepter prečišćivača vazduha, deset LG Smart TV uređaja, pet PlayStation 5 slim disk uređaja i 60 vaučera za kupovinu u Lidl prodavnicama u vrednosti od po 20.000 dinara.

Sezonski Deluxe asortiman, kojim je nagradna igra inspirisana, potrošači mogu prepoznati po elegantnom, crnom pakovanju sa Deluxe natpisom, ali i po dobro poznatom odnosu cene i kvaliteta. Tokom jedinstvene praznične ponude, na Lidl policama nalaze se raznovrsni proizvodi i namirnice koji će svako slavlje učiniti posebnim – od škampa i lososa, raznovrsnih umaka i začina nesvakidašnjih ukusa, do španske pršute i italijanskih premijum sireva. 

Izvlačenje nagrada Deluxe nagradne igre obaviće se 17. decembra 2024. godine u prisustvu komisije, putem softverskog programa po principu slučajnog odabira. Potrošači će spisak dobitnika nagrada moći direktno da vide na sajtu kompanije, gde mogu pronaći i sve detalje o Lidl Deluxe nagradnoj igri. 

PR TEKST

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 74 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.