НОВИ ТУРИСТИЧКИ САДРЖАЈИ И ПОНУДЕ
Под слоганом “Кад је одмор није тешко”, на Београдском сајму је јуче (22. фебруар) отворен 44. Међународни сајам туризма, традиционална туристичка смотра читавог региона југоисточне Европе и других делова света, која ће трајати четири дана. Земља партнер Сајма туризма 2023. је Кина. Око 350 излагача представиће понуду туристичких дестинација из 33 државе. У хали 4 Београдског сајма посетиоци ће моћи да се информишу о укупној туристичкој понуди наше земље, а у оквиру штанда Туристичке регије Западна Србија, представиће се и туристичка понуда Града Чака.

Према речима директора Туристичке организације Чачка Војина Јаковљевића, ова наша јавна установа ће на Сајму туризма посетиоце информисати о новим туристичким садржајима и понуди, а посебан сегмент у представљању је посвећен и најави програма “Чачак, прва национална престоница културе”:
– Програм “Чачанска родна”, односно, Чачак, као прва национална престоница културе Србије, на овогодишњем Сајму туризма ће бити значајан у промоцији туристичке понуде нашег града. Промовисаћемо установе културе и све остало што ће бити актуелно у 2023. години. Наравно, биће приказани и промотивни филмови, уз укупну туристичку понуду Града Чачка.
Посетиоци сајма, представници медија и организатори путовања моћи ће да се током четири дана трајања Сајма туризма детаљно упознају са понудом смештајних капацитета на територији Града Чачка, УТП “Морава” и осталих хотелских и смештајних капацитета, као и са понудом у области здравственог и сеоског туризма, али и различитим тематским програмима када је реч о пределу изузетних одлика Овчарско-кабларске клисуре, каже наш саговорник.
– Чачак је, после Београда, први град у Србији који бележи раст броја долазака и ноћења домаћих туриста. Претходна улагања и добра промоција су допринели да наш град буде у топ десет дестинација у Србији. Чачак убрзано постаје важна туристичка дестинација у Србији, већ је у друштву традиционалних туристичких центара, попут Београда, Новог Сада, Златибора, Врњачке Бање, Копаоника… Нови туристички програми намењени организаторима путовања и посетиоцима, уз промотовини материјал и информације о бројним новим туристичким садржајима, биће представљени на Сајму туризма, али са добром промоцијом нашег града, Туристичка организација Чачка ће наставити и у будуће – нагласио је директор Јаковљевић.
Иначе, према његовим речима, Сајам туризма у Београду је најпосећенији сајам региона и шире, а кроз велики број пословних гостију и B2B активности са више од 350 одржаних заказаних састанака на прошлогодишњем окупљању, чини значајно тржиште од неколико десетина милиона потенцијалних туриста.
Н. Р.
Фото: Архива саговорника