Da li će jedno preduzeće biti uspešno ili ne, pored ostalog, zavisi i od toga kako je prezentovano, odnosno kako su proizvodi ili usluge predstavljeni i promovisani potencijalnim potrošačima. Vlasnici firmi, koje godinama opstaju na promenljivom tržištu, naglašavaju da bez dobre i precizno osmišljene marketinške strategije, nema uspešnog biznisa. Bez dobre reputacije kompanije, odnosno odličnog marketinga, koji pomaže u izgradnji brenda, mnoge današnje velike firme ne bi uspele da opstanu decenijama. “Da biste imali dobru reputaciju firme potrebno je da imate i dobru komunikaciju, kako sa trenutnim, tako i sa potencijalnim klijentima, kao i kvalitetne proizvode i usluge, ali i da učestvujete u aktivnostima društvene zajednice”, kaže Sonja Čakarević, direktorka marketing službe preduzeća “Cini” i članica Udruženja poslovnih žena “Nadežda Petrović”, koja deli mišljenje uspešnih biznismena i stručnjaka marketinške oblasti da je “marketing srce svakog uspešnog biznisa”.
Celu reportažu pročitajte u poslednjem broju Glasa
Piše Nela Radičević