Aktuelno Društvo

RADNO VREME „LIDL“ PRODAVNICA TOKOM NOVOGODIŠNJIH I BOŽIĆNIH PRAZNIKA

RADNO VREME LIDL PRODAVNICA TOKOM NOVOGODIŠNJIH I BOŽIĆNIH PRAZNIKA

Novu 2025. godinu, Lidl Srbija dočekaće u prazničnoj atmosferi, a sve Lidl prodavnice će 31. decembra raditi skraćeno, do 18:00 časova. Prvi dan nove godine, 1. januar, biće neradan u svim Lidl prodavnicama, a već sledećeg dana, 2. januara, Lidl nastavlja sa uobičajenim radnim vremenom.

Na Badnji dan, 6. januara, prodavnice će raditi skraćeno do 18.00 časova, kako bi zaposleni sa svojom porodicom obeležili Badnje veče, a Božić, 7. januara, će biti neradan dan za sve zaposlene. Od 8. januara će radno vreme Lidla biti redovno.

Svi potrošači koji budu želeli da obave kupovinu u periodu između praznika, od 2. do 6. januara, mogu posetiti Lidl prodavnice koje će raditi prema redovnom radnom vremenu.

31. decembar,doček Nove godineskraćeno do 18h
1. januar,Nova godinazatvoreno
2. januarredovno radno vreme
6. januar,Badnji danskraćeno do 18h
7. januar,Božićzatvoreno
8. januarredovno radno vreme

Za sve one koji još uvek pripremaju novogodišnje poklone ili traže namirnice za raskošnu trpezu, u Lidlu je aktuelna sezonska ponuda brendova Deluxe i Favorina, nesvakidašnjih proizvoda premijum kvaliteta idealnih za praznično posluženje. Pažljivo odabrane poslastice i brojni polugotovi proizvodi mogu uštedeti dragoceno vreme u kuhinji,  a njihov ukus, osim što će obogatiti trpezu, zasigurno će oduševiti svakog gosta. Osim toga, potrošače očekuju mnoga sniženja i popusti, koje mogu pronaći u bilo kojoj od 77 Lidl prodavnica širom zemlje.  

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“. 

  Autor fotografije je Lidl Srbija

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.