Predstavnici Srpske radikalne stranke, kako su istakli na današnjoj konferenciji u Čačku poslali su dopis gradonačelniku Milunu Todoroviću da što pre reaguje kod resornog ministarstva kako bi se obezbedili pružni prelazi u čačanskim naseljima. Nebezbednost pružnih prelaza bila je tema i na juče održanoj sednici Republičkog parlamenta. Sa druge strane, pomoćnik gradonačelnika Milan Bojović kaže da su ovom prilikom iznete neistine i da je Grad uz pomoć resornog ministarsva prošle godine izgradio dva nova pružna prelaza, čija je vrednost iznosila 40 miliona dinara.
Na današnjoj konferenciji Srpske napredne stranke moglo se čuti da su njeni predstavnici, na poziv meštana Trnave posetili pružni prelaz u toj mesnoj zajednici, i uveril se da je nebezbedan.
-Tom prilikom smo se uverili da ne postoji nikakva zaštitna rampa, kao i nikakva saobraćajna signalizacija već godinama. Oni traže pomoć od lokalne vlasti, kako današnje tako i prethodnih, a uvek su dobijali jedan isti odgovor, da lokalna vlast nije nadležna da je to u nadležnosti ministarstva Zorabe Mihajlović, a odgovor tog ministarstva je da je ta investicija skupa – rekao je Saša Trifunović, predsednik Moravičkog okružnog odbora SRS.
Gradsko rukovodstvo, na ove optužbe, koje su se juče mogle čuti i u republičkoj skupštinskoj sali, nije ostalo nemo.
-Ovo nije prvi put, nažalost, da poslanici SRS iznose netačne podatke kada je u pitanju Grad Čačak. Pretpostavljam da iz svoje centrale u Čačku dobijaju polovične ili netačne informacije i da je to razlog – rekao je milan Bojović, pomoćnik gradonačelnika. On ističe da je lokalno rukovodstvo, prilikom posete ministarke Zorane Mihajlović Čačku, istaklo pitanje putnih prelaza kao jedan od najznačajnijih problema.
-Tom prilikom je dogovoreno da se u Čačku izgrade dva nova pružna prelaza, što je realizovano tokom prošle godine, a vrednost te investicije je bila oko 40 miliona dinara i to su radili Infrastrukture Železnice Srbije. Obezbeđeni su pružni prelazi u mesnim zajednicama Trnavska baluga i Mršinci. Uputili smo zahtev preduzeću Železnice Srbije da naredna dva pružna prelaza, u dogovoru sa meštanima ovih mesnih zajednica, budu izgrađena u Trnavi i drugi prelaz u Mršincima. Očekujemo da Železnice Srbije u ovoj godini nastave, to su jedine dve preostale kritične lokacije – kaže Bojović i dodaje da su svi ostali pružni prelazi su obezbeđeni.
U skupštinskoj sali Republičkog parlamenta moglo se čuti i da putevi u u naseljima Trnava, Trnavska Baluga, Atenica, Zablaće i Vapa nisu asfaltirani.
-I to se čulo kao jedna potpuna neistina, tvrdi Bojović i dodaje da je tokom prošle godine u navedenim naseljima asfaltirano oko 10 kilometara novih puteva u vrednosti od više od 50 miliona dinara. On ističe i da je problem pružnog prelaza Trnava – Trnavska Baluga delimično rešen time što je izgrađena nova saobraćajnica u dužini od 3.500 metara koja spaja ove dve mesne zajednice.
I. M.
tacno je da u vapi nisu pipnuli 4 goddine a o bezbednosti pruznih prelaza nista se ne preduzima pogotovu u zimskim uslovima a radese druge sabracajnice koje su bas mnogo nebitne i tako da samo ova sadsnja gradska vlast pre pare