Мост, који је део изградње Северне обилазнице, повезаће Парменац и Пријевор. Имаће и приступне саобраћајнице које ће омогућити бржу саобраћајну везу становницима Кеја, Љубића, Трбушана, Лугова, Пријевора и осталих околних места до ауто-пута Милош Велики, односно, петље Чачак – Запад (Паковраће). Пројекат ради „China comunication and construction compani“ (CCCC).
Споразум о пројектовању моста преко Западне Мораве данас су са градоначелником Чачка Милуном Тодоровићем потписали директори кинеске компаније „CCCC“ Јанг Дунг и Јавног предузећа „Путеви Србије“ Зоран Дробњак.
– Гледаћемо да пројекат завршимо за шест месеци. После тога, следи експропријација земљишта. Мост ће бити дужине око 200 метара, ширине око 10 метара, имаће четири коловозне траке, разделна острва и са обе стране пешачке тротоаре. Коштаће, отприлике, пет милиона евра, а прилазни путеви око милион евра – навео је Зоран Дробњак.
Приступне саобраћајнице водиће до државног пута у Парменцу, до „Звезде“ – велике петље у Сувој Морави, Улице Видосава Колаковића и Кеја. Изградња моста и тих саобраћајница предвиђени су у првој фази.
– Очекујемо да пројекат моста буде завршен брзо и квалитетно, у складу са Планским актом северног обилазног пута, који је Скупштина града Чачка усвојила пре две и по године. Становници Кеја, Љубића, Лугова, Трбушана, Пријевора имаће бржу везу до ауто-пута Милош Велики, а биће растерећен и саобраћај у централној градској зони. Друга фаза радова биће од Улице Видосава Колаковића, преко Лугова, Љубић брда до ауто-пута Милош Велики у Прељини. Очекује нас много посла. После пројектовања, следи експропријација земљишта, онда прва фаза градње. Надам се да ће започети до лета наредне године – изјавио је Милун Тодоровић.
– Врло брзо ћемо да започнемо израду пројекта и да после тога, што пре, са Градом Чачком и „Путевима Србије“, обезбедимо средства за изградњу моста и приступних саобраћајница и тако допринесемо развоју и још бољем животу у Чачку – обећао је Јанг Дунг, у име кинеске компаније која финасира израду пројекта.
План изградње Јужне и Северне обилазнице око Чачка пројектован је још 1971. Изграђен је јужни део, мост код „Илијака“ и 1976. године отворен кружни пут. На Северну обилазницу чекало се више од пола века.