Grad

OVE GODINE NAJVEROVATNIJE PARKIRANJE I U DOBRIČINOJ I KRENOVOM PROLAZU

Rasterećenje prilikom parkiranja u Čačku očekuje se kada bude izgrađena javna garaža, za koju je za sada urađeno urbanističko rešenje, navode u javnom preduzeću „Parking servis“. U ovoj firmi najavljuju i najverovatnije uvođenje u naplatu parkiranja u ulici Dobričinoj i Krenovom prolazu tokom ove godine, kako bi se smanjile gužve u centru grada.


Od danas, korisnici kartica za parkiranje za osobe sa posebnim potrebama, za ovu godinu ih mogu preuzeti u direkciji Javnog preduzeća „Parking servis“ u Ulici Kneza Miloša.

U Čačku trenutno postoje obeležena 1003 parking mesta, 230 na dva zatvorena parkinga, a ostala u takozvanom zoniranom području grada. Ipak, gužve su i dalje evidentne.

Dragan Grujović, koordinator poslova JP „Parking servis“

-Uži deo grada nije dovoljan da prihvati sve vozače koji bi u određenom momentu želeli da se parkiraju i izgradnja javne garaže bi bila idealno rešenje za taj problem – ističe Dragan Grujović, koordinator poslova u JP „Parking servis“, navodeći da je za sada urađen urbanistički projekat, ali se nadaju da će uskoro doći i do konačne realizacije.

Kako ističu u „Parking servisu“ naplata parkiranja se uvodi u onim ulicama gde su najveće potrebe. Naglašavaju da su postojale pritužbe sugrađana da ne mogu da se parkiraju kada odlaze u Hitnu pomoć, Dečiji dispanzer ili Dom zdravlja. Uvođenjem dela ulice Veselina Milikića u naplatu parkiranja, taj problem je, kažu, rešen.

-Tamo sada ima 61 parking mesto i postoji dovoljan broj slobodnih parking mesta da svi korisnici usluga koji idu u zdravstvene ustanove mogu da se parkiraju. Imamo obeležena dva parking mesta crvenom bojom, to je za parkiranje zbog odlaska u Hitnu pomoć, gde se parking ne naplaćuje do 120 minuta – ističe Grujović.

Grujović napominje da korisnici mesečne karte od ove godine više ne moraju svakoga meseca da preuzimaju novu karticu, već je neophodno da uzmu jednu koja će stajati na vidljivom mestu na vozilu, a da svakog meseca uplaćuju neophodan novčani iznos.

Koordinator poslova u JP „Parking servisa“ kaže da se smanjuje broj nesavesnih korisnika parking usluga, smanjuje se broj kazni i povećava kvalitet naplate parkiranja. On apeluje na vozače da vode računa prilikom plaćanja parkinga sms porukom, jer često dolazi do greški pri ukucavanju registarske oznake vozila.
-Obaveza korisnika je da upišu samo registarski broj malim ili velikim slovima, sve sastavljeno. Veliki broj korisnika umesto broja 0, ukuca slovo O. Prošle godine smo uveli obeležavanje svakog parking mesta skarćenim brojem na koji se šalje sms poruka. Ta praksa će se nastaviti i ove godine, kada ćemo obeležiti sva parking mesta u zoni i u boji gde se nalazi parkirano vozilo- istiće Grujović.

I. M.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.