Sadržaji za mlade i lokalni mediji bili su tema treninga koje je Poslovno udruženje Asocijacije lokalnih i nezavisnih medija Lokal pres organizovalo za svoje članice u petak, 20. oktobra, u Hotelu „Zelengora“ u Kragujevcu.
Na koji način lokalni medji mogu da pridobiju mladu publiku, kako da sa njima komuniciraju, kako se mladoj publici obraćaju srpski mediji, a kako mediji u Nemačkoj, bile su samo neke od tema jednodnevnog treninga koji je pohađalo 20 polaznika.
Od predavača Marije Obrenović, novinarke i saradnice Lokal presa, i Nebojše Trifunovića, urednika u Lozničkim novostima, mogli su da saznaju i na koji način prikupiti sredstava za finansiranje sadržaja za mlade.
Trening je organizovan u okviru projekta Young Media: Media for and with young people, koji sprovodi PU ”Lokal pres” u saradnji sa DW Akademijom, AsMedi, KOMSom uz finansijsku podršku Federalnog Ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj republike Nemačke(Bundesministerium für wirtschaftliche zusammenarbeit und Entwicklung).