ОДОБРЕН ПРОЈЕКАТ КАНЦЕЛАРИЈЕ ЗА МЛАДЕ
УНАПРЕЂЕЊЕ ПРОГРАМА ЦЕНТРА ЗА ИНОВАЦИЈЕ
Ивањичкој Канцеларији за младе је на конкурсу Министарства омладине и спорта одобрен пројекат „Унапређење програма Центра за развој иновација у запошљавању и технолошког предузетништва“. Уговор о реализацији је потписан прошле седмице. Финансираће га Министарство омладине и спорта, а суфинансира Општина Ивањица.
У Ивањици је у претходној години реновиран и адаптиран простор за покретање и успостављање „Центра за равој иновација и технолошког предузетништва“ који функционише у оквиру Клуба за младе општине Ивањица. Током претходне године је сачињен и Програм Центра, који је ове године, на основу испитивања потреба младих, унапређен и осмишљен тако да допринесе запошљивости, запослености и предузетништву код младих, објашњава координатор Канцеларије за младе Иван Стаменић. Он каже да се унапређени програм може поделити на три правца.
-То је најпре правац запошљавања који ће обухватати едукације из области запошљивности, курсеве енглеског језика, радне праксе, сајмове. Затим правац самозапошљавања који ће обухватати обуке из области самозапошљавања, израду анализа, округлих столова. Трећи је правац технолошког предузетништва који ће обухватати курсеве из области IT и WEB програмирања и биће реализовани од стране лиценцираних академија. То су: Java Script (основни и напредни ниво), HTML (основни и напредни ниво), SEO оптимизација и Word Press, jQuery (основни и напредни ниво),Python (основни и напредни ниво). Такође, у оквиру овог правца биће реализована и Школа роботике. Центар ће имати и саветодавну улогу у оквиру које ће организовати индивидуална саветовања, пружање информација на захтев, преко телефона или електронске поште као и онлајн каријерно саветовање путем веб платформе. Све ове активности имају за циљ развијање услуга и механизама који поспешују предузетнички дух, запошљивост и запосленост младих. Због тога је наш пројекат оцењен као најбољи, наводи Стаменић.
На конкурсу Министарства омладине и спорта одобрено је 26 од укупно 66 пројеката.
Ј.С.