Autor fotografija: Nikola Večanski
Društvo Grad Marketing

LIDL ZAVRŠIO OVOGODIŠNJI CIKLUS KAMPANJE „HOĆEŠ DA MENJAMO MESTA? POMERI SE S MESTA“

LIDL ZAVRŠIO OVOGODIŠNJI CIKLUS KAMPANJE „HOĆEŠ DA MENJAMO MESTA? POMERI SE S MESTA“ 

Autor fotografija: Nikola Večanski

Kompanija Lidl Srbija je treću godinu zaredom, kroz brojne inicijative, nastavila rad na već prepoznatom projektu „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, koji je nastao u saradnji sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije – NOOIS. I ove godine, Lidl je kroz projekat edukovao javnost o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom i skretao  dodatnu pažnju vozačima koji se nepropisno parkiraju. Ovogodišnja kampanja završava se dodatnim obeležavanjem svih Lidlovih parking mesta za osobe sa invaliditetom tablama sa ključnim porukama koje informišu vozače o značaju ove teme i posledicama nepropisnog parkiranja. 

Kroz kampanju „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“, kompanija Lidl nastoji da intenzivnom komunikacijom ukaže na prava i potrebe osoba sa invaliditetom. Kako bi problem nesavesnog parkiranja postao vidljiviji i kako bi vozači shvatili da postupaju pogrešno, ove godine nesavesni vozači su pored flajera na određenim lokacijama širom Srbije dobijali i „Uspomene sa Lidl parkinga“ u vidu fotografije svog nepropisno parkiranog vozila, uz prateće poruke koje ukazuju na neopravdanost njihovog postupka. 

Ove godine Lidl je u svojoj borbi imao i saveznike, popularne likove iz serije „Državni posao“, koji su se  našli u ulozi „redara“ i na parkingu ispred Lidl prodavnice preusmeravali vozače koji su nesavesno ostavili svoj automobil na parking mestu namenjenom osobama sa invaliditetom. 

Za kraj ovogodišnje kampanje, Lidl dodatno obeležava sva svoja postojeća parking mesta namenjena osobama sa invaliditetom – tablama sa naslovom kampanje i ključnim porukama. Na ovaj način će svaki vozač, pored obavezne oznake na samoj površini parking mesta, dodatno i na tabli sa strane, moći lako da vidi obeležje i da se tako informiše za koga je parking mesto namenjeno. 

Lidl Srbija, kao društveno odgovorna kompanija, nastoji da svakoj sredini u kojoj posluje pruži oslonac i podršku, time ojača međusobno poštovanje i uvažavanje. Kompanija će da nastavi projekat dokle god bude potrebe za njim – uz nadu da će ova kampanja brzo dočekati svoj kraj, odnosno da će se u budućnosti pomenuti izazovi sa kojima se osobe sa invaliditetom susreću u velikoj meri smanjiti.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.