Autor fotografijе: Nikola Večanski K
Društvo

LIDL I CRVENI KRST SRBIJE U ZAJEDNIČKOJ MISIJI – ZA STABILNIJE REZERVE KRVI

LIDL I CRVENI KRST SRBIJE U ZAJEDNIČKOJ MISIJI – ZA STABILNIJE REZERVE KRVI

Kompanija Lidl Srbija podržava rad Crvenog krsta Srbije sedmu godinu zaredom, kako kroz donacije, tako i kroz različite humanitarne aktivnosti. Ovogodišnjom donacijom u iznosu od 1.500.000 dinara, kompanija dodatno osnažuje sistem dobrovoljnog davalaštvo krvi u zemlji, pružajući snažan oslonac volonterima „Klubova 25“, čije su aktivnosti usmerene na motivisanje građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi u cilju doprinosa održavanju stabilnih rezervi krvi u zemlji.

Autor fotografijе: Nikola Večanski

Verujući da solidarnost i humanost čine temelj svake zajednice, Lidl Srbija i ove godine nastavlja dugogodišnju saradnju sa Crvenim krstom Srbije, pružajući podršku volenterima i dobrovoljnim davaocima krvi. Lidl ove godine donira 1.500.000 dinara, proširujući svoj doprinos njihovoj plemenitoj misiji.

Donirana sredstva biće usmerena na izradu veb sajta namenjenog volonterima i dobrovoljnim davaocima krvi, unapređenju rada „Klubova 25“ kroz edukacije i podrsku Crvenom krstu Srbije za obezbeđenje uslova rada za rad sa volonterima i davaocima. Sve sa ciljem unapređenja celog sistema podrške onima koji svojim gestom spasavaju živote.  

U okviru Nedelje Crvenog krsta koje će trajati od 8. do 15. maja, Lidl će tradicionalno podržati akcije dobrovoljnog davanja krvi donacijom proizvoda iz svog „near food“ asortimana, dok će tokom letnje kampanje na određenim lokacijama obezbediti prostor za parkiranje transfuziomobila na svojim parkinzima, omogućavajući građanima da jednostavno i brzo doniraju krv. Pored toga, Lidl će obezbediti više od 30.000 flašica vode za davaoce i volontere u okviru 864 akcije u 139 gradova i opština, obezbeđujući im osveženje tokom ovih važnih aktivnosti.  

„Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije, kroz različite projekte, traje već sedmu godinu zaredom. Ove godine doniranjem sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, nastavljamo da dodatno ojačavamo pozitivan uticaj na društvo i motivišemo mlade da se uključe u akcije dobrovoljnog davanja krvi,“  izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija

Tokom 2024. godine, Lidl je takođe donacijom finansijskih sredstava i proizvoda iz svog asortimana značajno doprineo radu Crvenog krsta Srbije, modernizaciji i opremanju „Klubova 25“,  kao i unapređenju znanja i veština volontera širom zemlje, prepoznajući važnost ovog sistema dobrovoljnog davanja krvi za celo društvo.

„Crveni krst Srbije izražava duboku zahvalnost kompaniji Lidl Srbija na kontinuiranoj podršci i partnerstvu koje traje već sedam godina. Donirana sredstva biće usmerena na unapređenje rada Crvenog krsta Srbije u okviru podsticanja građana i građanki za dobrovoljno davanje krvi, a sve u cilju doprinosa stabilnim rezervama krvi u Srbiji. Crveni krst Srbije posebno ceni posvećenost kompanije Lidl društveno odgovornim projektima koji doprinose zdravlju i dobrobiti zajednice. Ova dugogodišnja saradnja pokazuje kako partnerstvo između humanitarnih organizacija i društveno odgovornih kompanija može imati snažan i pozitivan uticaj na društvo.” izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije 

“Klubovi 25“ okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.