Vlada Srbije uspostavila je jedinstveni kontakt centar „COVID-19” na broju 19819.
Pozivanjem ovog broja, građani mogu dobiti savete i preporuke stručnjaka u borbi protiv koronavirusa, kao i kontaktirati nadležne stručne službe u celoj državi.
Radno vreme operatera je svakim danom od 08:00 do 22:00 časa, dok će građani imati mogućnost da se 24 sata dnevno upoznaju sa informacijama u vezi sa virusom COVID-19. Pozivanje kontakt centra 19819 je besplatno za korisnike svih mreža.
Vlada je uspostavila i jedinstveni kontakt centar za pomoć starim licima na broju 19920.
Pozivanjem ovog broja, građani se mogu obratiti za pomoć po pitanju namirnica, lekova i drugog u gradskim i opštinskim centrima u kojima se angažuju volonteri. Pozivanje kontakt centra 19920 je besplatno za korisnike svih mreža.
U saradnji sa kompanijom Rakuten Viber CEE, Vlada Srbije pokrenula je na Viber platformi automatski info servis COVID-19 Info, kako bi građani dobili proverene informacije, važne novosti i odgovore na pitanja u vezi sa COVID-19.
Građani ovom servisu mogu da pristupe preko Viber aplikacije ili linka na zvaničnom sajtu www.covid19.rs.
Dodatno, svi korisnici Viber aplikacije će uskoro dobiti i posebnu poruku sa linkom za komunikaciju sa COVID-19 Info servisom, gde izborom odgovora iz ponuđenih menija, ili postavljanjem sopstvenih pitanja mogu dobiti informacije koje ih interesuju. COVID-19 Info servis će konstantno biti ažuriran i dopunjavan u skladu sa pitanjima koja građani budu postavljali.
Izvor: MNA