Marketing

„DRŽAVNI POSAO“ NAPRAVIO GUŽVU ISPRED „LIDLA“

DRŽAVNI POSAO NAPRAVIO GUŽVU ISPRED LIDLA

Autor fotografije: Nikola Večanski

Nesvakidašnji prizor na parkingu ispred Lidl prodavnice šokirao sve – popularni likovi iz serije „Državni posao“, Čvarkov, Torbica i Boškić, našli su se u ulozi redara i napravili gužvu.  Okupljeni potrošači imali su priliku da na delu vide „zavođenje reda“  poznatog trojca, dok opominju nesavesne vozače, koji su svoja vozila parkirali na mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom.

Autor fotografije: Nikola Večanski

Društvenim mrežama širi se video snimak na kome čuvena ekipa „Državni posao“ ljutito reaguje na bahato parkiranje i preusmerava vozače koji su nesavesno ostavili svoj automobil na parking mestu namenjenom osobama sa invaliditetom. Svaki put kada je parkirao neki nesavesni vozač na ovo parking mesto, a bez nalepnice za vozilo za osobe sa invaliditetom, oni su ih glasno osuđivali ističući koliko je to neprihvatljivo, uz vidno razočarenje i borbu da se pomere s mesta. To je naišlo na oduševljenje prolaznika, koji su se okupili sa strane i sve posmatrali, ali i korisnika društvenih mreža koji pomenuti snimak masovno dele. 

Autor fotografije: Nikola Večanski

Ekipa iz „Državnog posla“ je još jednom pokazala da su pravi heroji i izvan ekrana, a sada su inspiraciju pronašli u poznatoj kampanji kompanije Lidl „Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta“. Lidl u okviru ove kampanje, kroz brojne aktivnosti i u godinama unazad, daje sve od sebe da edukuje javnost o važnosti poštovanja prava i potreba osoba sa invaliditetom, a sad su u svojoj borbi, pronašli i prave saveznike.

Autor fotografija: Nikola Večanski

https://www.instagram.com/p/C-uZj_QN047/

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.