Društvo Obrazovanje

ЧАЧАНСКИ ПРОСВЕТНИ РАДНИЦИ У ПОСЕТИ ШКОЛИ У ТУРСКОЈ


Фондација Темпус Ерасмус+ омогућила је запосленима у вртићима, школама и на факултетима у Србији да, аплицирањем и одобравањем пројеката, имају прилику за мобилност и стручно усавршавање кроз посету и боравак у некој од партнерских школа у иностранству.

Такву прилику нису пропустили ни запослени у ОШ „Ратко Митровић” Чачак. Чланови Пројектног тима успешно су аплицирали пројектом „Знање без граница” успоставивши сарадњу са партнерском школом из Турске.

Захваљујући средствима фондације Темпус Ерасмус + чланови Пројектног тима су, у периоду од 22. 04 до 30. 04. 2023. год. боравили у партнерској школи „Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi“ у Баликесиру у Турској. Имали су дивну прилику да упознају начин функционисања система образовања у Турској кроз увид у организацију и начин планирања наставе, присуство часовима, разговоре са особљем и ученицима школе. Као и да се упознају са културом и богатим историјским наслеђем самог града Баликесира и околине и домаћине упознају са начинима рада у  ОШ „Ратко Митровић“  чиме смо оставили повољан утисак и показали да је и наша пракса напредна. Такође, пренели смо им знања о нашој култури и историји. Добра сарадња координатора обе школе допринеле су да ово путовање буде драгоцено професионално искуство.

Чланови Пројектног тима планирају да искуство стечено на овом путовању пренесу, најпре колегама у својој школи, и да имплементирају новостечена знања у рад школе, а потом да нова знања пренесу и на нивоу Моравичког округа. Тема самог пројекта је јачање међупредметне корелације и међупредметних компетенција.

Чланове Пројектног тима чине запослени у ОШ „Ратко Митровићˮ: Ђуро Церанић, Владан Поледица, Урош Лазовић, Стефан Радојковић, Тијана Петрић, Радованка Мартиновић и Ана Недељковић


Приредила: Марија Миљуш

Фотографије: ОШ „Ратко Митровић“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.