Društvo

„ТРИ СЛОВА З: ЗАБАВА, ЗАРАДА, ЗАДОВОЉСТВО”

ПРЕДСТАВЉЕНИ ПРОИЗВОДИ „ФАРМАСИ” КОМПАНИЈЕ

Последњег јулског викенда Чачани су имали прилику да на „Цветњаку”, поред бројних садржаја које пружа природни амбијент, уживају и у дегустацији и аплицирању производа „Farmasi” компаније! У суботу, 27. јула, представљен је широк асортиман производа светски познате фирме, која своје име и производе темељи на црпљењу извора које природа нуди.Чачани су овакав вид промоције испратили уз поклоне, дегустацију здравих напитака, едукацију у процесу неге, здравља и лепоте читаве породице. Тим сарадника на челу са Сибином Зукић, менаџером зоне „Farmasi Adriatic”, представио је продукте вишегодишњег искуства компаније коју је основао др Цедевит Туна, а генерацијски наследили његови потомци.

Поштујући екологију, фирма је изграђена тако да нема ни димњака, а цео процес производње се затвара и та енергија која се прави и вишак који испарава претвара се поново у енергију. Вода се користи из истог процеса, отуда је ово, како Зукић наводи Еco-friendly, веганска фирма. О тајнама које крију крајњи продукти, о палети производа и њиховој намени исцрпно је говорила Сибина Зукић.

‒ Производи су без парабена, без силикона, без циклосана сад да не набрајамо све оне тешке штетне елементе. Не тестирамо на животињама производе, што је људима битно. Нема тешких метала у кремама, у геловима за туширање и у свему што ми користимо свакодневно, значи није то да је „Farmasi” само за особе које се шминкају, да се њима посвети пажња,  „Farmasi” је нешто за целу породицу. Ми имамо и производе за бебе, а и те како маме треба да пазе шта деци дају и шта за њих користе – навела је менаџер.

Како се простире на пет континената, производи ове фирме су присутни у 130 земаља и препознати већ 70 година међу 365 милиона корисника! Преко 2000 козметичких и медицинско-козметичких производа нашло је примену у здрављу и неговању човека. Дакле, присутни су производи за кућу, за негу тела, косе, препаративна и декоративна козметика. Уведен је и НутриПлус као посебан део, програм суплемената у три категорије: Здрав живот, Одржавање телесне тежине и Лепота.

На примерима шминке, али и производа за негу, менаџер Зукић је појаснила наведене податке о квалитету које је препознало и наше тржиште.

‒ Фармаси није нешто што је од јуче основао га је доктор који је завршио Goethe Медицински факултет у Немачкој 50-их година, уз турску државну стипендију, син је наставио и сад унуци настављају, значи шири се на све континенте! Наши корисници су највише жене јер се оне највише негују и највише оболевају и зато ја ову причу причам стално. Људи, улазе отрови кроз кожу у крвоток и за двадесетак година ми имамо онда последицу. Зато, кажем на време спречите и топло препоручите да се масовно људи укључују јер ово јесте начин продаје, али ово је и начин куповине с попустом и разним бенефитима – потврдила је Зукић.

Како настоје да купцима понуде најбољи однос уложеног и добијеног, отуда се производи базирају на сировинама које се добијају из природе, што је водећа пословна филозофија ове козметичке компаније. Помоћу вишедеценијског рада, традиционалне рецептуре и савремене технологије сараднице истичу да ови производи тако стичу поверење корисника стварајући производе намењене целој породици!

‒ Женама овај бренд значи при шминкању јер је козметика квалитетна, пигментирана је изузетно. Дакле, масовно  нам се професионални козметичари придружују јер су тестирали наше пудере у рангу светски познатих, а имамо искуство са промоције у Новом Пазару, где је квалитет пудера похвалио професионални шминкер Бојан Вукадинов – посведочила је менаџер.

  Сертификати који потврђују квалитет и рад ове компаније препознати су међу конзументима производа. Сибина Зукић је рад у овој компанији окарактерисала кроз „три слова З: Забава, Зарада, Задовољство”, а отуда је упутила позив да се Чачани прикључе тиму сарадника јер ће на овај начин моћи да се негују, посвете здрављу, едукују, уз бенефите зараде… Поменувши успешну Биљану Зарић, сарадницу која је за постигнуте резултате у продаји освојила међу првима у Србији аутомобил, менаџер је навела да се оваквом послу уз лакоћу човек даје, али и адекватно мотивише и награди!

Милица Матовић

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.