КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ДУАЛНО ОБРАЗОВАЊЕ И НОКС У ЧАЧКУ ОРГАНИЗОВАЛИ СОЦИЈАЛНИ ДИЈАЛОГ „МЛАДИ МЛАЂИМА“
Канцеларија за дуално образовање и Национални оквир квалификација Србије (НОКС) организовали су у среду, 10. маја у чачанској сали Скупштине, представљање Националног модела дуалног образовања и оквира квалификација у Републици Србији.
Под називом „Млади млађима“ одржан је такозвани социјални дијалог, на којем су представници различитих факултета преносили своја знања и искуства стечена током школовања ученицима прве године средње школе, како би им помогли да развију позитивне ставове и разреше неке дилеме у вези са дуланим образовањем.
Иницијатива за дијалог је покренута, јер млади највише верују једни другима и могу помоћи у решавању различитих дилема, истакла је директорка Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација Габријела Грујић.
– Циљ социјалног дијалога је да ученицима помогнемо у одређеним дилемама. Потребно је да млади који имају више искуства, разговарају са ђацима прве године средње школе. На тај начин они ће лакше решити дилеме које имају и сазнати све о актуелним темама које их интересују – рекла је Габријела Грујић. Она је истакла да ће у наредном периоду бити основан стални тим иницијативе социјалног дијалога „Млади са млађима“, који ће бити доступан свим младим људима.
Градоначелник Чачка Милун Тодоровић захвалио је представницима Канцеларије за дуално образовање и Националном оквиру квалификација, директорки Габријела Грујић, као и свима који су се одазвали социјалном дијалогу, истичући значај овог вида образовања, као и то да је оно у Чачку одавно заступљено.
-Чачак је одавно препознао значај дуалног образовања, који је оживео и у чачански средњим школама, али на Факултету техничких наука у Чачку. У овом моделу образовања, сарадња између школа и компанија подигнута је на виши ниво, а представници привреде активније су се укључили у све фазе образовног процеса. Чачак ће сигурно наставити са овом праксом, јер се на тај начин побољшава квалитет практичне наставе у компанијама уз активно учешће ученика у процесу производње – рекао је градоначелник Тодоровић.
Извор: Кабинет градоначелника