Društvo Privreda Reportaža

ПОКЛОНИ СА УКУСОМ ЗЛАТА ИЛИ СРЕБРА

СИНЕРГИЈА УНИКАТНОСТИ И ИНОВАТИВНОСТИ МЛАДЕ ПРЕДУЗЕТНИЦЕ АЛЕКСАНДРЕ ОСТРЧИЛ

Млада Чачанка Александра Острчил је мама, супруга, бивша стјуардеса и идејни творац аисдроп концепта уникатних поклона њене фирме “Аис Ариа”. Аисдроп је настао као јединствени концепт поклона, ексклузивних жестоких пића са 23-каратним златом и сребром. 

Наша идеја је идеална синергија уникатности и иновативности, која никога не може оставити равнодушним и која даје могућност да сваки наш клијент подједнако учествује у одабиру и креирању изгледа финалног производа,  стављањем свог личног печата путем персонализације. Јединственост је у линији пресека, како гласи и наш слоган, и заиста спајамо најквалитетнија премиум алкохолна пића, која су помешана са чистим листићима 23-каратног злата и сребра. Посебан акценат је на персонализацији сваке бочице по жељи наших клијената, која може бити било шта по њиховом избору, име, датум, лого, кратка посвета – каже млада предузетница.

ЈЕДИНСТВЕНОСТ У ЛИНИЈИ ПРЕСЕКА

Александра Острчил је по професији мастер менаxер услужних делатности, а захваљујући њеном опредељењу и годинама проведеним у константном раду са људима у овој области, родила се идеја и постављени су темељи делатности њене фирме. Идеја концепта предузећа, које послује на тржишту и ускоро прославља други рођендан, како каже, настала је у току писања магистарског рада. Наша саговорница напомиње да је фирма прешла дуг пут од настанка идеје, до уклапања свих компоненти.

– Можемо се похвалити уникатним дизајном наших флашица на тржишту Србије, с обзиром на то да су урађене по нашој специјалној наруxбини и да су из увоза. Флашице су запремине 50 милилитара, а сама амбалажа додаје посебну ноту луксуза појединачних и сет паковања. Пут до оснивања је био дугачак, а на развоју концепта и стратегије провели смо више од две године. На том путу нас је водио спој несвакидашњих, премиум и уникатних делова, који је касније резултирао финалним производом какав је данас. Главни мотив и покретач је била жеља да направим производ који ће сваком клијенту изазвати осећај среће и задовољства када га угледа, и ономе ко поклања, и ономе ко поклон прима. Такође, желела сам да пружим клијентима могућност учествовања у креирању изгледа финалног производа (од одабира врста алкохолног пића, преко избора клиритног огледала, до саме јединствене посвете која ће украсити сваку боцу) и на тај начин створим потпуно нови, индивидуални приступ, који ће се темељити на поверењу и преференцијама корисника – објашњава Александра Острчил.

УНИКАТНИ ПРОИЗВОДИ СА ПОСЕБНИМ ПРИЧАМА

С обзиром на то да живимо у времену које брзо пролази, мору типских и идентичних ствари, моде и трендова које је околина наметнула као прихватљиве, без превише труда, млада предузетница је хтела да направи промену и данас може да се похвали да је сваки њен производ уникатан, који може да исприча посебну причу о сарадњи фирме и купаца:   

– Вођена сам истинском жељом да тржишту понудимо нешто другачије, поклоне који ће се издвојити из масе истих ствари на које су људи навикли и навести их да пробају нешто несвакидашње. Конзумација јестивог злата и сребра је и те како распрострањена у иностраним земљама, посебно је карактеристична у престижним Мишелиновим ресторанима, а сада је доступна и код нас. Најчешће питање које нам купци постављају је: “Да ли је злато заиста право?” Одговор је – да, злато је чисто 23-каратно, за шта поседујемо сертификате о његовој чистоћи. Велики искорак на тржишту смо направили и понудом пића са листићима чистога сребра, што представља апсолутну новину за потрошаче.

Иначе, истраживања показују да три четвртине купаца бира персонализоване поклоне. Сви имамо посебан осећај среће и поноса када видимо своје име, или лого своје фирме, или када добијемо специјалну поруку од драгих особа, наглашава Александра и додаје: “Наши клијенти (физичка лица или компаније) преносе нам позитивне утиске и одушевљење поклонопримаца, што је уједно и за нас највећи комплимент”.

САВРШЕН БАЛАНС ПРИВАТНИХ И ПОСЛОВНИХ ОБАВЕЗА

Наша саговорница напомиње да је почетак пословања био доста изазован, узимајући у обзир целокупну економску ситуацију и утицај ковида на трендове и навике куповине потрошача. Како каже, снага приватног бизниса није у самој идеји, већ и у потпори најближе околине, породице, сарадника, добављача и адекватном истраживању тржишта и детаљном планирању даљих корака.

– Ја бих то назвала савршеним балансом, где сваки дан и нови клијент представља индивидуалну победу. Част је бити и део Удружења пословних жена “Надежда Петровић”, како са пословне тачке гледишта, тако и у виду подршке сјајних предузетница и њихових компанија. Удружење нам је донело доста нових познанстава и могућности промоције. Највећу подршку и захвалност, што је са мном на овом путу, дугујем супругу, као и најближој породици што су највернији пратиоци, реални критичари и “ветар у леђа”, када говоримо о усклађивању свих приватних и пословних обавеза. Посебно сам поносана на бројне клијенте, велике корпорације и брендове који су нам поклонили поверење и препознали наш квалитет за кратак временски период, колико се налазимо на тржишту. То нам даје мотивацију и снагу да будемо још бољи у годинама које следе, са гаранцијом досадашњег квалитета нашег целокупног асортимана – искрено каже Александра Острчил.

О јединственом концепту поклона сви заинтересовани више информација могу добити на сајту фирме и Инстаграму, а продаја је, за сада, углавном, путем интернета, док је у плану да током године буде и на аеродрому. 

Н. Р.

Фото: Приватна архива саговорнице

ИНОВАТИВНОСТ У ЖЕНСКОМ ПРЕДУЗЕТНИШТВУ

– Последњих година, дигитална трансформација и иновација у динамичном пословном окружењу су кључне теме. Фокус је на питању како да привредници развију вештину сталног учења и да у центар размишљања и пословања ставе иновације. Иако привреднице из области производних делатности примењују нове технологије, још увек је знатно мање жена у иновацијама. Управо због тога и Привредна комора, али и Удружење пословних жена “Надежда Петровић” посебан акценат стављају на све производе и услуге који су иновативни или делимично иновативни и промоцију, пре свега, младих који покрећу иновативно пословање. Трудимо се да препознамо и промовишемо младе са новим, креативним идејама, као што је и идеја наше младе чланице Александре Острчил, која је на креативан начин спојила модерно са традиционалним и добила производ вредан дивљења на најелитнијим и најзахтевнијим местима – рекла је за наш лист Горана Танасковић, руководилац РПК Моравичког и Рашког управног округа Организационе јединице Чачак.

На основу истраживања које је спровела Привредна комора са девет удружења пословних жена из читаве Србије, уочено је да има простора за иновативност и да није довољно искоришћено у женском предузетништву.

– Како би иновација унела промене у начину размишљања, а тиме и пословања привредница, потребно је урадити свеобухватну стратегију за иновацију женских привредних субјеката, као и подизање свести о важности иновација за раст и развој пословања. Такође, важно је да се направе програми подршке за иновирање привредних субјекта које оснивају и/или руководе жене, као и да се обезбеде бесповратна средства за дигиталну трансформацију њиховог пословања – нагласила је Танасковић.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.