Владимир Стојимировић, директор компаније „ПРИНЦИПАЛ ДУО“, је Чачанин целим својим бићем. Тако се осећају и сви запослени у овој компанији. Зато и не чуди што је најновији пословни потез везан за овај град. Нови специјалитет куће – нова „ГИРИЦА“, од скоро се продаје упакован у фишеке који представљају репринт издања насловне стране „Чачанског Гласа“ из 1971. године. Владе овако објашљава како је дошао на ову идеју:
- Некада су продавци рибу паковали у новине. Желео сам да нашим потрошачима приближим то време, а зашто баш „Глас“? „Чачански Глас“ читам дуго и сматрам га заштитним знаком овог града, зато се није ни постављало питање која би то новина била. Наравно, ова амбалажа задовољава све хигијенско-здравствене стандарде и у складу је са савременим токовима у свету.
Захваљујући компанији „ПРИНЦИПАЛ ДУО“ и њиховом премијум бренду „Барка“ име нашег града је све препознатљивије, када је у питању квалитетна исхрана, не само у Србији, већ и у земљама региона. Одличан производ у врхунском паковању је гаранција успеха. Ово је сјајан пример како је један тинејџер искористио искуство једног осамдесетпетогодишњака.
В. Д.