11.00-12:00
Основе е-пословања и е-трговине. Концепт е-пословања. Разлика између е-пословања и е-трговине. Како е-пословање функционише? Који је законски оквир унутар којег се мора деловати у е-пословању? Предности и мане е-пословања. Како изгледа квалитетна е-продавница? Типови интернет страница; структура и сврха тих страница.
12.00-12.15 Пауза
12.15-13:15
Интернет маркетинг и циљано оглашавање Шта је интернет маркетинг и од којих елемената се састоји? Како функционише оглашавање путем интернета? Које су предности и мане оглашавања путем банера? Оглашавање путем претраживача – (предности и мане). Оглашавање ППЦ методом (предности и мане) Како се оглашавати на интернету и бити присутан на правим местима уз што мањи трошак?
1315-13.45 Пауза
13.45-14.45
Оперативна проблематика у е-пословању. Како најефикасније оперативно организовати дистрибуцију и продају путем интернета? Како решити плаћање преко интернета? Који су извори проблема, како их уочити и спречити? Операције током извођења пројекта; њихове предности и опасности.
14.45 -15:00 Пауза
15.00-15.45
Од идеје до реализације. Колико је потребно инвестирати? Где инвестирати? Који елементи захтевају посебну пажњу? Како направити функционалну спецификацију и зашто је она битна? Како направити пословни план? Како минимизирати трошак е-пословања? Колико је е-пословање безбедно? Да ли користити сопствену радну снагу или је унајмити – за шта се одлучити и када?